вторник, 24 януари 2017 г.

Участие в реклама

Със сигурност съм ви споделяла, че Девин е роден за фотомодел. И не защото има данни (може и да има, но аз не разбирам от тия неща), а защото мечтае от съвсем малък да бъде такъв. 
Първото му появяване пред обектива на истински фотограф (не пишман като майка му) беше след като навърши три години. Вкъщи ни гостува Миленчето (по-известна като Рибка-бананка или Милена Коцева). Снима ни цялото семейство и ни подари страхотни кадри! Обичаме те, Миленка!!! Най-хубав, разбира се, излезе Девин. 



Няколко месеца по-късно му записах час за Коледна фотосесия при Ели (Елена Гледачева).  Още нямаше три и половина години. Отидохме в студиото й и той моментално започна да си избира реквизит за снимките. А какви пози чупеше!!! "Искам да ме снимаш ей така!", "Аз ще застана така, пък ти ме снимай оттам!". Сякаш това не бе първата, а поредната му фотосесия. И всичко правеше с такова удоволствие и професионализъм!!! Просто не можех да повярвам на очите си. И двете с Ели останахме изумени от поведението му. Получиха се много готини кадри. 


 Толкова много му хареса, че започна непрекъснато да ме врънка да го водя на снимки. На няколко пъти изпълних желанието му. Но все не му беше достатъчно. Искаше още, и още, и още. Миналата година директно ми заяви, че иска да стане фотомодел и да се снима в реклами. Свързах се с една агенция за подбор на деца. Те ужасно го харесаха, но ми препоръчаха да се обърна направо към някоя от големите модни агенции. С помощта на една приятелка се свързах със собственичката. Писах й, но тя така и не ми отговори. Лятото дойде и аз тотално забравих за мераците на Девин. Малко преди началото на учебната година една сутрин изюрках Девин да се пооправи малко - да се изкъпе, да се облече, да се среше, та да го заведа за снимки. Скочи това дете като попарено и за отрицателно време се приведе в приличен вид. Доста се изненадах, защото всеки друг път му отнема поне десет пъти по-дълго време за същите тези процедури, а и не спира да мрънка, да офка, да се тръшка, че не ще баш сега и прочие. Облякох и Дамян и тримата излязохме. По пътя Девин ме пита дали и Дамян ще се снима. Казах му, че няма. Девин още повече се ентусиазира и лека усмивка се прокрадна на лицето му. Озадачих се съвсем. Стигаме до кварталното фото и подканям Девин да влиза. Представа си нямате с какво разочарование в очите ме погледна. Детето през цялото време си мислело, че ще го водя при някоя фотографка на фотосесия, пък аз просто исках да го снимат за лична карта и бележник. 
Голяма трагедия настана! Девин само дето не ревна. И на мен ми се прирева като си помислих какво съм му причинила. Почувствах се толкова виновна. 
Затова, когато през ноември във фейсбук попаднах на поредната агенция за подбор на деца манекени и фотомодели, моментално пратих снимки на Девин. И оттам много го харесаха. Но се оказа, че харесват всички. Хората просто искаха да спечелят някой лев от по-амбициозните родители. Предложиха ни платена пробна фотосесия в студиото им, което се намираше в Сливница (ако се не лъжа). С Пламен ни домързя да се драндаме до там пък и грам не бях впечатлена от снимките на другите дечица, които бяха публикували на страницата си. Отказахме се и отново разочаровахме Девин. Беше толкова нещастен милият! Още същата вечер седнах да търся кой от познатите ми фотографи има свободни часове за Коледна фотосесия. Бях решила да заведа Девин и Дамян, та поне малко от малко да зарадвам Девин. И изведнъж на мейла си получавам предложение от една фармацевтична компания да участвам в заснемането на рекламно клипче за един от техните продукти. От мен се искаше да покажа как в домашни условия всеки може да си закваси мляко с помощта на пробиотик Lacto 4 VIP. 
Това предложение дойде като манна небесна!!! Веднага ги контрирах с предложение в клипа да участват и двамата ми по-малки синове (демек Девин и Дамян). Хората приеха. Казах на Девин и той само дето не полудя от кеф. 
Уточнихме всички подробности и зачакахме с нетърпение деня на снимките. Клипчето заснехме в нашето си апартаментче - Ателието за родители Буболинче. 
Изключително съм доволна от децата. Дамян тоя ден стана с дупето нагоре и не спираше да реве. Бях решила, че нищо няма да се получи и ще прецака тотално цялата работа. Но той се справи повече от блестящо. Колкото и да беше кисел, мрънкащ или ревящ, в мига, в който включеха камерата, се преобразяваше тотално и влизаше в роля. Такъв професионализъм демонстрира, че чак да му завиди човек. Аз поне му завидях, защото моят "професионализъм" никакъв го нямаше. Девин, уж голям мераклия, ама и той се спече като мен. Важното е, че в крайна сметка клипчето се получи и то само с няколко дубъла. 
Благодаря от все сърце на хората от CREDOWEB за доверието, което ни гласуваха!
Благодаря и на децата, които се справиха блестящо!
А самото клипче можете да изгледате тук

Това е само скрийншот. Ако искате да видите клипа, кликнете върху линка по-горе. 


Ето и някои от любимите ми снимки на Девин (по-актуалните). Туко виж пък някой моден експерт прочете тази публикация. 








Няма коментари:

Публикуване на коментар